Průběh
spolupráce
v 5 snadných krocích
- Po telefonickém nebo e-mailovém kontaktu, si sjednáme schůzku, na které společně určíme vaše požadavky a naše možnosti s ohledem na reálný stav hřiště.
- S předběžnou kalkulací posoudíme váš rozpočet a možnosti služeb, které za něj můžeme poskytnout. Ceny a řešení obvykle stanovujeme přímo na místě u klienta, přičemž se snažíme co nejvíce přizpůsobit jeho možnostem.
- Po schůzce vám do 24 hodin vypracujeme definitivní cenovou nabídku a návrh termínu provedení služeb. To vám umožní co nejdříve nabídku předložit všem zainteresovaným a po schválení ihned zahájit práce na zakázce.
- Jakmile schválíte cenovou nabídku a termín provedení, započneme práce, které jsou za příznivého počasí dokončeny do 24 hodin. Pokud počasí nebude ideální, snažíme se zakázku dokončit co nejrychleji, přičemž dosud jsme vždy vše odevzdali do 48 hodin od zahájení prací.
- Po dokončení proběhne převzetí hotové zakázky a úhrada služeb z vaší strany. Očekáváme stejně rychlé jednání i při platbě, protože skvěle provedená práce a včasné vyrovnání přispívají k pořádkům a dobrým vztahům. Samozřejmě je možné dohodnout individuální platební podmínky dle vašich možností.
-
V některých případech požadujeme nevratnou zálohu na prováděné služby před zahájením prací. Ceny zakázek stanovujeme dohodou se zákazníkem na základě skutečné situace upravovaného terénu. Pro orientační kalkulaci můžete využít naši online kalkulačku.