Průběh
spolupráce
v 5 snadných krocích
- Po telefonickém nebo e-mailovém kontaktu, si sjednáme osobní schůzku, na které si s vámi lépe představime vaše požadavky a naše možnosti s reálným stavem hřiště.
- S předběžnou kalkulací si na hřišti řekneme, jaký je váš rozpočet a co za něj zvládneme pro vás poskytnout. Ceny a řešení provádím ve většině případu vždy na místě u klienta a snažím se vyjít vstříc klientvým možnostem.
- Po schůzce vám vypracuji definitivní cenovou nabídku a návrh na termín provedení služeb. Vše do 24 h, abyste mohli co nejdřív přednést nabídku všem zainteresovaným a po schválení ihned provést práce na zakázce .
- Jakmile schválíte cenovou nabídku a termín provedení zakázky, započnu práci, která je v případě dobrého počasí do 24 h hotová. Pokud nám počasí nebude přát, je v mém zájmu práci dodělat, tak rychle jak je to jen možné, ale zatím se mi nestalo, že bych do 48 h neodevzdal to, na čem jsem se s klientem dohodl.
- Nakonec proběhne převzetí hotové zakázky a zaplacení služeb z vaší strany. Očekávám stejně rychlé jednání při zaplacení zakázky. Dobře provedená práce a zaplacené účty dělají pořádek a dobré vztahy. Samozřejmě lze vyrovnání dohodnout dle možností zákazníka.
-
V případě ceny zakázky nad 30 000 Kč požaduji zálohu ve vyšši 50 % z celkové ceny prováděných služeb kdykoliv před započetím prací.
Všechny ceny zakázek provádím dohodou na místě s klientem dle reálné situace a upravovaného terénu.
V případě zájmu o orientační ceny využijte naši online kalkulačku.